maandag 15 januari 2018

Na 3 jaar nog steeds tevreden.




Geachte


Graag stelde ik onderstaande vraag naar aanleiding van de ramen die jullie in 2012 plaatsten te Mechelen.

Momenteel overweeg ik om spouwmuurisolatie te laten aanbrengen in de voor- en achtergevel van het huis. Aan het living-raam van de voorgevel hebben jullie destijds een nieuw rolluik aangebracht. Nu is de vraag (van de leverancier van de muurisolatie uit) of het rolluik zich in een afgesloten bak bevindt. Kan iemand van jullie hieromtrent aub bevestigen.

Dank alvast voor uw antwoord. Indien per telefoon gemakkelijker uit te leggen, aarzelt u niet me te bellen.


Tot slot geef ik graag nog mee dat ik na bijna drie jaar nog steeds zeer tevreden ben van jullie oplossing.


Vriendelijke groet,

Neem contact met Grinord, Finstral ramen en deuren:
015 560 046
info@grinord.be
BEL MIJ - klik hier
CONTACTFORMULIER - klik hier
bestel hier de GRATIS ramen check set - klik hier

Grinord, Finstral ramen en deuren, Nekkerspoelstraat 37, 2800 Mechelen 015 560 046 info@grinord.be (ma.-za. 10:00 – 17:00)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten