maandag 15 januari 2018

Dank voor de vlotte service.



Beste,

Ik heb geen opmerkingen en wil jullie graag bedanken voor de vlotte service en de stipte naleving vd afspraken.
De premiedocumenten mogen in orde worden gebracht.

Mijn feedback graag enkel met mijn voornaam en woonplaats vermelden op jullie website.

Kan ik het onderhoudsproduct ook in jullie kantoren aan de Nekkerspoelstraat kopen ?

Het bijmaken vd sleutels is niet meer nodig, het zal voorlopig wel lukken met de geleverde exemplaren.

Vriendelijke groeten,
Ingrid
2800 Mechelen

Neem contact met Grinord:
015 560 046
info@grinord.be
BEL MIJ - klik hier
CONTACTFORMULIER - klik hier
bestel hier de GRATIS ramen check set - klik hier

Grinord, Finstral ramen en deuren, Nekkerspoelstraat 37, 2800 Mechelen 015 560 046 info@grinord.be (ma.-za. 10:00 – 17:00)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten