zaterdag 24 februari 2018

niets dan positieve opmerkingen



Beste,
Mocht ik in de toekomst nog een deur of raam nodig hebben kom ik zeker even langs bij Grinord voor een offerte. Als de offerte dan ook effectief uitgevoerd wordt zou het aangenaam zijn dat dezelfde mensen de werken uitvoeren als diegenen die dinsdag bij ons zijn geweest.

Gisteren zag al het werk en de afwerking er prima uit. De werkplaats is proper achter gelaten. De mensen waren vriendelijk en zorgzaam,.. kortom, niets dan positieve opmerkingen. Zelfs mijn vrouw was tevreden en dat is een rariteit…:-)

Morgen zal ik het werk nog eens bekijken. Dan zal alles wel droog zijn. Ik verwacht wel dat alles er nog even goed uitziet.

De keuze voor Grinord was alvast één van de betere keuzes die ik gemaakt heb.

Vriendelijke groeten,

2800 Mechelen

Neem contact met Grinord, Finstral ramen en deuren:
015 560 046
info@grinord.be
BEL MIJ - klik hier
CONTACTFORMULIER - klik hier
bestel hier de GRATIS ramen check set - klik hier

Grinord, Finstral ramen en deuren, Nekkerspoelstraat 37, 2800 Mechelen 015 560 046 info@grinord.be (ma.-za. 10:00 – 17:00)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten